Kızlar bu aylarda olan varsa gününüz nasıl geçiyor? Bebişle neler yapıyorsunuz? Renkli şeyler dikkatini çekiyor arada tummy time yaptırıyorum ve su oyun matını seviyor daha çok yemeye çalışıyor😂 en sevdiği şey hışırtılı kitap ek olarak 2 tane çıngırağı var genelde bu 3 ü ile vakit geçiriyor. Bu aralar çok huzursuz damağı kaşınıyor kaşıyıcılar yuvarlak olduğu için tam tutamıyor ince şeyleri tam tutuyor öyle de bir kaşıyıcı bulamadım :( sizler ne yapıyorsunuz merak ediyorum. Onunla ilgilenemeyince kendimi çok suçlu hissediyorum sizde böyle hissediyor musunuz? 1 ay önce taşındık sürekli ev işleri bitmedi bazen ona ev işinden vakit ayıramıyorum anlar üzülür mü diyorum yani ben mi çok kafaya takıyorum bilmiyorum. Ek olarak dışarıya çıkınca duruyor dışarı çıktığında çok mutlu oluyor o yüzden eşim gelince hep yürüyüşe çıkmaya çalışıyoruz