Miracle_ İyi günler kızlar malum havalar coook sıcak bizde bebeğimle akşamları önce park daha sonra dondurmacıya gidiyoruz bu arada bebeğim 9 ay 26 günlük ben yerken onada biraz veriyorum sizler veriyormusunuz ne düşünüyorsunuz bu konuda merak ediyorum
kelebegiminannesiyim Miracle_ şuan 2 yaşında külahta 1 top yiyor bizimle birlikte. Geçen yıl da yarım top veriyordum
Kizarmisdondurma Miracle_ 1 yaş civarı bir yerken isteyip ağlamıştı tadına baktırdık. 2 yaşına kadar da yanında yemedik🥲şimdi arada yerken ona da alıyoruz. Sürekli tüketmesi için çok erken bence yine siz bilirsiniz
Miracle_ cLearQueen ay kıyamıyorum iki gündür rutin yaptık park dondurmacı 😍dondurmaları çok güzel keçi sütlu nasıl bakıyor sıcaklarda yanıyor ve eve gelincede çok güzle uyuyor
Kizarmisdondurma Miracle_ aslında ya alışırsa daha sıkıntı 😂 küçüktür bilmez deme öyle iyi hatırlıyolar ki Yoksa ucundan tattı diye zarar görecek demiyorum
Miracle_ kirmizibalikbeachte bende aynı kıyamıyorum normalde çok dikkat ederim ama sıcaklarda oda rahatlıyor gibi hissediyorum