Arkadaşlar merhaba bir eve taşındım benden önce duran 2 kiracida berbat durmuşlar..Diğer giderler fena değil bir şekilde açıldı fakat bır büyük balkonu var en işime yarayan yerin gideri tıkalı birkaç bişey denedin olmadı porçöz tuz ruhu granül lavabo açıcı kaynar su falan yok açılmıyor içine bişey de pek sokamiyorum yeri bile yok ileri gitmedi için kullanıp memnun kaldığınız bir ürün varmı trendyolda bir ürün gördüm güzel yorumlari var fakat boruyu yırtar diye korkuyorum ben 4m kattayim alttakiler de zarar gorsun istemiyorum fikir öneri ve görüşlerinizi bekliyorum