elifozkan Abimin 6 yaşında ki oğlu 😁benim ki ise 28 aylık.
Zamanın da benim oğlum da çok çekti ama şimdi vurana vuruyor ama özellikle bu ikiliyi yan yana getirmeye ye çalışıyorum,geçen gün şantiyelere için de balkon dan Asagı bakmayı gösterdi,sonra sandalye den kanapeye atlamayı hadi zıplayalım falan demeler 😁sonra bizimkilere göre benim ki çok hareketli,Oğlum da taklit dönemi ne dese yapıyor en son bir birlerine vurmalar artınca artık az görüşmeye karar verdim.