Bebeğim 10 günlük 36+4 le doğduk 2600 dü 4 gün sonra kontrole götürdüm çok az sarılık vardı 2500 dü kilosu sürekli emzir dedi dikkat ettim emzirdim ya memeye alıştı bırakmak istemiyor yada aç bilmiyorum ağzı sürekli aranıyor gibi ama emdikten sonra kesik peynir gibi kusuyor bez durumuda iyi emzik verdim kabul etmedi geceleri uyumuyor kucağa alıyoruz susuyor uyuyor koyuyoruz cırlıyo valla havale geçiricem uykusuzluktan psikolojim etkileniyor yetemiyor gibi düşünüyorum