Miniklerinannesi 4 ,5 yaşında kızım. Renkleri biliyor , bazılarının İngilizcesini , 20 ye kadar sayıyor , 3-4 dua biliyor .ezber yeteneği müthiş şarkıları ve duaları hemen ezberliyor. Tv de gördüğü yazıları ezber mantığıyla okuyor simgesel. Örneğin eti nin simgesini görüyor burda eti yazıyor diyor. Çok soru soruyor , hep oyun oynamak istiyor. Tek eksik yönümüz hala tek başına uyumuyor . Benimle ya da babasıyla odasında uyumak istiyor. Kardeşi olduktan sonda da alışmadı . Bunu nasıl aşacağız bilmiyorum