gecen gun yazdım oksuruyor bebegım dıe 3 doktor gezdik 4 hemen yogun bakıma aldı nefes alamıyor asırı oksuruyordu oysa dı he r 3 doktor bze hava bile vermeden yolladı gece 2 gıbı kucagımda mosmor hatta simsiyah oldu soyleme ıstedıgım su tek doktorla yetinmeyin farklı gorusler almak en faydalısı sorum da su daha ince bu rahatsızlıklar solunum sıkıntısıyla yogun bakımda yatan oldu mu bebegım 49 gunluk