ada99 Ağlayıp istediğini yaptırmayı öğrenebiliyorlar o yaşlarda. Ağlarsam dediğimi yapar düşüncesiyle yapıyor.
Kızım da bazen istemediği olunca bağırıyor. Yapmayacağımı söylüyorum, bazen yalnız bırakıyorum. Kendi geliyor, başka konudan bahsetmeye başlıyor 😁