Merhabalar 2 aylık bebeğim var 3 haftalıkken hamak beşik aldık ancak o şekilde susuyordu, şimdi hamak beşikten başka yerde uyumaz oldu. Sepet beşiğimiz park yatağımız da var ama oraya aldığımda uyanıyor. Yenidoğan sürecinde uyku rutini olmaz deniyor ama bende park yatağında anne yanında uyusun istiyorum. İlerde nasıl bırakır anneyle uyumayı daha çok sever mi, bırakır mı ya da 🥹