lacimorvi Merhabalar Ankara devlet hastanesinde meme büyültme ameliyatı olan varmı aacaba varsa süreç nasıl geçti ve şuanda fiyatları nasıl benim gibi araştırma yapıp fiyat alan varmı özeller çok pahalı minimum 150.000 istiyorlar
daisyduckk Ben devletle gorusmustum amilyat parasi 20 bin istiyordu birde protez parasi vardi ortama toplam 60 bin civari cikiyordu siraya aliyolar ona gore cagiriyolar 6 ay falan olmustur siradayim suan da