dyguarya nanelimon19 aynı zamanda bebeklerimiz. Dün ve bugün mememi almak istemiyor. İşin garip tarafı bir alıyor bir almıyor ve deli gibi ağlıyor. Bende kucağıma alıp dans ederek tutturuyorum sonra oturuyorum 😀 umarım ataktir
fatoskrg Mamayı biberonla veriyorsanız biberona alışıp onu istiyor olabilir mümkünse biberon kullanmadan uykudan uyanır uyanmaz memeyi verin ayakta yürüyerek emzirmeyi deneyin pış pış sesi falan açabilirsiniz
UmayUrazMoms gnsmm sağdım ama makinam çok kuvvetli değil doğru düzgün çıkmadı hiç halbuki 120 felan çıkıyordu zorlayınca
gnsmm UmayUrazMoms stres kaynaklıda olabilir sizin azalma çünkü meme reddi anne moralini tamamen bozan birşey çoook zor ama motivasyonunuzu yüksek tutmaya çalışın