Nezzz_ Sen çile gibi bağrımda, kim diyebilir “Aldırma”? Yolu yok ki, bu kader alnımda, neye yarar haykırışlar? Sebebi şu hırçın rüzgâr, sebebi sensiz koltuklar İçime sel oldu akan, yine taşan o yağmurlar Buray/Buzlu Cam☺️