haticefla benimde 10 aylık bebeğim var inanın bende tuvalete bile zor gidiyorum ama isteyince her şey oluyor eğer uyanıksa namaz vaktinde hiç olmazsa farzını kılıyorum bebeğimi seccademin yanına yatırıyorum bebeğimin eline oyuncak veriyorum veya sevdiği müziği açıyorum o şekilde kılabiliyorum uyuyosa zaten hiç bir iş yapmadan direkt namazı kılıyorum , online kuran eğitimi alıyorum 3 haftada kurana geçtim şuan tecvit eğitimine başlayacağım bunu da akşam 21.30 da yapıyorum o saatler de bebeğim genelde uyuyo oluyo uyumazsa eşim ilgilenir o da ilgilenmezse derse sadece dinleyici olarak katılıp sonrasında dersimi tekrar ediyorum bence önce kendimize inanmamız lazım eminim siz adım atıp başlarsanız gerisi geliyor Allahın izniyle