yasmn16 ben oğlumun kıyafetlerinde baby me sprey kullanıyorum. Bizim kıyafetlerde de lekelendigi an bulaşık deterjanı dokuyorpum elimde lekeyi yikattiriyorum sonra makineye atıyorum. Hemen makineyi çalıştıracaksam direk makineye atıyorum camasir sodasi atiyorum o da güzel leke çıkartıyor