Buraya bunu yazarken bile Mikrofonu kullanıyorum ve bebeğimi sallıyorum sürekli ilgi istiyor Yani 2 aylık ona ilgi vermeyi gerçekten çok seviyorum Onunla konuşmayı vakit geçirmek ancak sürekli ilgi istiyor bir an bile yanından ayrılmamı istemiyor mesela Karnım acıktı bir tabak yemek ısıtayım dedim mutfağa gittim Öyle bir ağlıyor ki sanırsınız kolunu bacağıma incittim onun acısını ağrıyor Ben geldim kucağıma aldım sustu Hiçbir iş yapamıyorum İlla yanımda biri olacak o ilgilenecek ben yapacağım ya da iş her şeyi bırakıp sadece Bebeğimle ilgileniyorum ötürü de olmuyor mesela Duşa girmem gerekiyor ancak giremiyorum çünkü şu an evde yalnızım uyuyor Kuş Uykusu gibi 2 dakika sürmüyor Aslında çok uykusu var biliyorum ama beşiği sağlamaya bıraktığım anda ya da konuşmayı bıraktığım anda uyanıyor