Ted ve bahcesehir kolejlerinjn kresine gönderen arkadaşlarım var yalnız aylik 30 bin a dan z ye hersey var ama pahali gerçekten. Bir de yediiklim ve tarz kolejinin kresine gönderen arkadaşlarım var onlar da 20 bin civarında begeniyorlar oraları da. Yalnız diclekent villarinda ki kresleri pek beğenen yok disardan göründüğü gibi değil diyorlar
Kolejlerin kreslerine bakabilirsiniz