1kuzuannesi Kızlar sağlık ocağından arandık kan alacağız dediler devlet hastanesinde ki kontrolde mi alınması gerekiyor yoksa sağlık ocağı mı? 2 kere ayrı ayrı kan verdirmek istemiyorum. İçim acıyor ya🥹 siz nerede vermiştiniz?
aysebb 1kuzuannesi Birkere biryerde verilince sistemde o görülür zaten doktora göstermek isteseniz bile sorun olmaz. Bizim sağlık ocağımız almıyordu kanı hastanede vermiştik o yüzden. Farketmez yani
bekt55_ 1kuzuannesi merhaba verdiniz mi kan dün sağlık ocağı bebeğime mahvettiler iki defa kan alamadı çocuk perişan oldu sinirlendim alıp gittim hastaneye goturecem
elfmrl123 1kuzuannesi sağlık ocağından bana dokuzuncu ayda hastanede kan vermem gerektiğini söylemişlerdi orada tam kan sayımı yapılıyormuş o yüzden hastanede vereceğim
1kuzuannesi dayes bizi de hemşire aradı. Sordum devlette de alacaklar mı onu bilmiyorum ama biz alıyoruz dedi. Çok ağlıyorlar mı elinden alınacak değil mi
dayes 1kuzuannesi kolundan almışlardı sağlık ocağı niye istiyor ki ya zaten Ay ay çocuk doktoruna kontrole gitmiyor musunuz orda istiyorlar sonuçlara sağlık ocağı da bakabilir
1kuzuannesi dayes 9 aylık bebeğin kolundan mı alıyorlar. Biz en son devletteki çocuk doktoruna altıncı ay kontrolüne gitmiştik bir sonraki kontrole üç ay sonra demişti
dayes 1kuzuannesi evet doğru işte 9 Ay kontrolünde doktor istiyor zaten ya da diyor ki 12.ayda bakalım ikisinden birine karar veriyor.
bekt55_ 1kuzuannesi ben hastaneye verdim çok rahat hiç ağlamadı evet heryerde heceremiyorlar hep bana denk geliyorlar bu üçüncü sağlık ocağı değişimim hep aynı
mervesare01 1kuzuannesi sağlık ocağında elden dediler bana hemen batırıp çıkararak 1 damla dediler yanlış hatırlamıyorsam öyle mi yapıyorlar acaba
beybitolat bekt55_ hastanede verin. Sağlık ocağında vermek zorunda değilsiniz. Orda bebekleri gerçekten perişan ediyolar
1kuzuannesi mervesare01 sağlık ocağında 9. Ayda sol kolundaki damar iyiydi oradan aldılar. Ama bir damla da değil 3 tüp almışlardı