bebeğim altı aylık yaklaşık bir buçuk iki aydır aşırı derecede iştahsızlık var iki gün yese bir hafta on gün yemiyor. son günlerde artık hiçbir şeyi yememeye başladı ek gıda da yemek istemiyor sürekli ağzını kapatıyor diş mi anlamadım ne olduğunu. yaklaşık bir haftadır da sürekli bir ağlıyor kucakta durmak istiyor asla ne yerde oturmak ne de yatmak istiyor böyle bir şey daha önce yaşayan oldu mu aranızda