Ben kizimla calisiyorum.
Anaokulunda asçiyım. Ve ayni okulda, cocuklariyla birlikte calisan ogretmenler de var.
Birlikte gidip, birlikte eonuyoruz.
Kimseye minnet ya da aman ise yetismem, cocugu okuldan alma sikintisi yok😅
Benim zaten bu ise girme sebebim kizim.
Gir, misler gibi. Oluyor🤗