Kızlar benim karaciğer enzimlerim çok yüksek
104 şuan da
Dahiliye gittim
Bana kilo dedi
Ama doğum kilom hiç atamadım
85 doğum yaptım 5 aylık hâlen 85 kiloyum
Öyle bir bacaklarım karnım şişiyor ki taş gibi ertesinde 88 kilo oluyorum şişkinlik ten acıyor ayaklarım bacaklarım o kadar kötü oluyorum
Serumy alır alır da şişersiniz ya öyle bir doğum yaptıkatan sonra hâlen gitmiyor
Aile hekimliği kan verdim Karaciğer için dahiliye gittim çölyak testi yaptı sonuç ⅔ haftada çıkar dedi ünv arastirma hastanesi
sekerim cikti emzrdgm icjn ilac vermedi
damalar için de kalp damar cerrahisi için git belki damarin tıkalidir şişme için dedi
Gittim bugün bana ne dedi bizimle alakası yok muane edemem dedi dahiliye doktoru yönlerdirdi
Damarıma hangi bölüm bakar o zaman dedim kardeolji bakar mis
Napcam artık şaşırdım 1 ay olcak ordan oraya oraya o kadar yoruldum ki
Çok ağrım oluyor şişlikten diyet diyor eee zaten diyet yapıyorum Karaciğer ne zarar veriyor baktım int.yemiyorum şeker beyaz ekmek hazır şeyler yok
Bana akıl verin hangi ne bölümüne gidim