cLearQueen 10 aylık olcak dün 12de yapmisti bugun.de sabah yapti bide az once yapti bu kadar sıcılir mı oyle bez dolusu degil ama 3 4 parmak var yani.
bisenakillisinzaten cLearQueen benim kızımda sabahtan akşama kadar 8 9 defa siciyor ishal değil keyfi yerinde. Yaklsik 2 haftadir böyleyiz 😂
alpmomssss cLearQueen canları sıkıldıkça kaka yapıyor bence bu bebeler yaz günü gerçekten aşırı kokuyor ya ahhsjdjdjjd
cLearQueen oylesinebiri__ bu kadar sıcılır mı kiz 🤣🤣🤣🤣 meyve yiyo da ondan olabilir bekli yogurt falan da mide calistiriyosa
oylesinebiri__ cLearQueen aynı bizde 🤣🤣 öyleyiz birde benim ki yürüteçe girince yapıyor her yer batıyor 🤣🤣 ve öff o koku
cLearQueen oylesinebiri__ ahahhaha 🤣🤣🤣 ben daha yurutece koymuyorum ya onermiyolar ya annemgil de koy koy diyip duruyo bilemedim
oylesinebiri__ cLearQueen bende koymam diyordum dedesi aldı bi tane tekerleri hepsi düştü takılınca düşüp duruyordu bu sefer biz aldık ona büyük kurtarıcı 😂 üstündeki düğmelere basıp içinde dans ediyor
cLearQueen momas 🤣🤣hey masallah o zaman normal ya ben de diyom neden bu kadar siciyo normal insan bile bu kadar yapmiyo cunku 😄
Pamukhanim_ cLearQueen benim kızım da 10 aylık bazen günde 3-4 yapar az az bazen 1 kere bazen hiç belli olmaz o gün içinde yedikleri ile alakalı olabilirmiş birde emiyorsa ondan da olabilir ben doktora sormuştum çok yapıyor bazen de yapmıyor diye
cLearQueen Dedektifgadget saol canimm.. acaba bagirsaklarimi bozuldu bi probiyotik mi kullansam diye dusunmustum de normalmis heralde 😊