Kızlar evlenmeden çeyizime Karaca granit set aldım daha evleneli 2 sene dolmadı ve çöp oldu dibi bi gün çatal demir kaşık vs hiçbişey sürmedim ama ona rağmen mahvoldu Tefal 6x set çok övülüyor kullanan memnun olan veya olmayan var mı tavsiye eder misiniz yazarsanız sevinirim 🙃