sedakaya53 Arkadaşlar başına gelen oldumu inanılmaz şişti ve kızardı sadece iğne oldugu yer asırı sıcak . Hemşire yapar demişti ama ilk kez böyle oldu korkuyorum
Aseldurumom_ sedakaya53 evet bizde bir hafta önce olduk koldan olduk biz kızımın kolu çok sisti çok kızardı aşırı sıcaktı dediğin gibi şimdi de morarik geçer insAllah yakında buz koyabilirsin