Benim 2 aylık bebeğim var ben hep sırt üstü yatırıp uyutuyorum. Sallamıyorum kesinlikle önceden mama içerken uyuyakalıyordu artık o yok ya omuzumda ya da anakucağında pışpışlayıp uyutuyorum ama gündüzleri hiç uyumuyordu ve bazen huzursuzlanıyordu.
Annemde kaldım bu hafta baktım karın üstü yatırdı poposuna biraz pışğış yaptı çocuk 2 dkda uyudu 😱 gündüz de bu şekilde uyuyabiliyor yaparsam ama bu şekilde çok sağlıklı değil diyorlar kafam karışık😂