mgshnaslna
Canım psikoloğum nurhayat yüksel. Katarsis isimli merkezi var
Aile terapisi diye başladık ama bizim biraz bireysel görüşmelere doğru yöneldi
Yani bilmiyorum o dönem bana çok faydası dokundu.
Hatta bazen şey düşünüyorum , seansa değil de ziyaret amaçlı bi göreyim bi çiçek alayım sarılayım diyeceğim bir kişi