honeyda Aynı durumdayız. Bu yüzden 3 ay kontrolünde sadece 300 gr almış. Mama takviyesine başladık ama bizde de biberon tutmama sorunu vardı. Doktor en az 3 saat aç olsun mama öncesi, o zaman alır dedi. İlk gün biraz zorlandı ama sonra aldı doktorun önerdiği şekilde yapınca. Şu an günde 2 kez mama, gerisi meme şeklinde gidiyoruz ama meme alırken aynı şekilde savaş veriyoruz. İstiyor mu istemiyor mu anlaşılmıyor, cebelleşiyor memede. Yürüyerek, dans ederek, pilates topunda hafifçe zıplayarak falan emzirmeye çalışıyorum ama aktif emmeyince de bir şey yapamıyorum tabi.