melegim17 37.5 bebeklerde zaten çok normal bir ateş benim oğlumunda hep o derecedeydi bebek ve büyük insan bir değil, 38i geçerse doktora götürürsünüz tekrar, kat kat giydirmeyin ortam sıcaklığı bile direkt ateşlerini yükseltiyor. Bungalova tatile gittik ev ahşap olduğu için çocuk uyurken bi baktım 38.5 olmuş ateşi klimayı açınca ateşi düştü çocuğun. Çünkü havalar sıcak bunalıyorlar