artikbiranneyim 11.40 gibi uyudu
14.20 de uyandı dün gecenin acısı çıktı
Şimdi saat 6 gibi 1 saat kadar uyuyacak ondan sonra 23.30 gibi uyur heralde ayy valla yoruldum heee önceden uykuları güzeldi yemesi iyiydi gece ağlaması yoktu yeni yeni çıktı bu huyları