ayselkaradeniz
Benim kızımda öyleydi, ilk aptamil aldık istemedi sonra sma verdik onu da istemedi sonra hipp denedik onu da kabul etmedi sonra bebelac gold aldık onu kabul etti ama doğduğundan beri ne biberon nede emzik kabul etmediği için ve hep bilerek midesini bulandırdığı için ben mamayı biberonda hazırlayıp mecbur kaşıkla içiriyordum. Bu durum biraz sürdü hatta 1-2 ay sürdü diyebilirim. Bi gün annemlerdeyiz yine mama hazırladım kaşıkla yediriyordum, kızım hızlanmamı istedi bende mama ya nasıl hızlancam dökülür diye biberonun kapağını kapatıp verdim o günden sonra tuttu ve onu tutturana kadar canım çıktı. 6 ayına kadar emdiği için 6 aydan sonra uğraştım bi iki ay sürdü alışması. Sizde öyle yapın bi süre sonra isticektir🌸