mrvtkl12 5 aylık Emzirirken yüzünde öbek öbek kızarmalar oluyor belli bir süre sonra geçiyor sadece emerken oluyor daha önce yaşayan var mı
mrvtkl12 dayes dayes teşekkürler herkes böyle söylüyor ya doktorlar bile neredeyse hiç rastlamamış altından kötü bir şey çıkmasından korkuyorum
mrvtkl12 basemode daha önce hiç yoktu öyle olsa baştan beri olmaz mıydı neredeyse son bir aydır bu şekilde
basemode mrvtkl12 sıcaktan veya yediğiniz bir şeyden dolayı olabilir aklıma başka bir şey gelmedi. Ya da sütü çekmek için zorluyordur bebiş. Yine de içiniz rahat etmezse doktorunuza danışın
mrvtkl12 dayes danışıyorum zaten kafam ondan karışıyor araştırılması gerekiyor deniyor bakalım umarım geçici bir şeydir başına gelen varsa umarım paylaşır benimle
mrvtkl12 basemode evet sütü çekerken zorlanması da mantıklı bende havalara buluyorum aslında çok sıcak ve sıcaklardan sonra başladı umarım öyledir teşekkür ederim 🙏🏻