Benim de sütüm yetmiyor 10 dakika sonra ağlamaya başlıyor, mama takviyesi yapıyorum onu da emzirme danışmanının yönlendirmesiyle eds ile göğüsten vermeye başladım ona da huysuzlanıyor ne yapacağım bilmiyorum. Kendimi çok çaresiz hissediyorum moralim bozuk ☹️