Hanımlar pazartesi günü kadın doğuma gittim vajinada iki dudak arasında ceviz kadar bir şey vardı et parçası. Meğer kistmiş ve bir de iltihap mı ne olmuş apse yapmış dedi o da ayrı şişmiş ve patlamış. Doktor sivilce gibi sıktı boşalttı onu tekrarlayabilir o zaman yine gelirsin dedi iki tane antibiyotik verdi. Aynı gün akşamüstü regl oldum. Normalde çok olurdum ama antibiyotik de kullanmaya başladım aynı gün dört gündür kullanıyorum hâlâ. Normalde reglim çok olur ve uzun sürer 8 9 gün bazen onu bulur. Şimdi azaldı bayağı dördüncü günden sanki hemen iki güne bitecek gibi. Antibiyotikler mi sebep olmuştur böyle azaltır veya keser mi regli