melisahera Philips Avent küçük boy kullanıyoruz artık yetmiyor büyük biberona geçmek istiyoruz 3 ay 7 günlük kızım fakat Avent biberon yorumlarını okudum 3+ büyük boy olanı delikleri dar bebeğim çekemiyor demiş çoğu kararsız kaldım siz hangi markaları kullanıyorsunuz önerebileceğiniz biberon var mı
mirahmet melisahera biberon numaraları var zaten ayarına göre ben de 6 aya kadar kullandım sonra ek gıdaya geçtik diye onu kaldırıp yerine su için olanı aldım mama vermiyorum zaten ama dediğim gibi her aya göre numaraları var
duyguluinsan melisahera benim ki 4,5 aylık hala 2 numara kullanıyorum. Biberonu büyüttüm, başlık aynı kaldı. 3 numarayı sevemedi benimki. Lansinoh denedim, çok hızlı akıyor, bebeğim boğulacak gibi içiyor onu da ondan eledim
seros3535 cLearQueen O numaralarla benimde kafam karışıyor da geçen e bebeğe gittim oğlum 6 aylık 4 veya 5 numara kullanabilirsiniz demişti
krcqzm Valla bende bi sürü marka denedim inatla Philips avent almadım ama geri dönüşüm avent oldu sanırım en iyisi..
tonymontana melisahera eee buyuk boy (260 ml) avent alip emzik ayri alirsiniz ben oyle yaptim ki bebeginiz kucuk 3+ gayet yeterli olur her bebek ayni degil insanlari dinlemeyin aventle hic bir marka yarisamaz
onceuponatime_ melisahera bende artık büyük boya geçmeyi düşünüyorum oğlum 3 ay 12 günlük küçük biberondaki başlık 2 numara ben bir de 3 numara almıştım ayrı,geçenlerde onu denedim çok hızlı geldi içemedi mamayı o yüzden büyük boy biberon alıp başlığını 2 numara olarak devam ettircem
duyguluinsan melisahera siz de benim gibi yapabilirsiniz. Biberonu büyütün aynı başlığı takın, 3+ olan. Elinizde zaten başlık var. Onu takın büyüğü kullanın. Elbet bir gün 3 + kullanacaksınız
melisahera duyguluinsan işte biberonun başlığını da annem delmiş küçük diye 🤣hani az gidiyor diye o yüzden diyorum ki biberon alayım komple. Ne alacağımı bilmiyorum büyük boy alayım almışken dedim çünkü 4. aya gireceğiz küçük de almak istemiyorum