Gurses1 mantıksız buluyorum. Her ameliyata girene
Tetanoz yapılmadığına göre hamilelere de yapılmasına gerek olduğunu düşünmüyorum.tabiki isteyen yaptırsın. Steril bir ortamda doğum yapıyorsun sonuçta. Tetanoz öyle heryerde olan kolay bulaşan vs birşey değil öyle olsa çifçiler sanayide çalışanlar hep tetanoza yakalanırdı. En basiti bit yılda kaç kışı trafik kazası geçiriyor yaralanmalı olarak bir tane haber duymadım tetanoz kaptı diye. Benim düşüncem bu yönde