İlk doğumumu normal yaptım çok uzun süren travmatik bir doğumdu ve Atoni yani rahim yumuşamasına bağlı kanama geçirdim sonra kan ve plazma takıldı kürtaj oldum sütüm falan gelmedi 3 gün hastanede yattım çocuğum beslenmediği için 2 gün yoğun bakımda kaldı tek iyi yanı eve geldiğimde ayaktaydım hep ağrım sızım yoktu şimdi 36 haftalık hamileyim normal doğum için her şey uygun fakat ben yine kanama geçirirsem yine böyle olursa diye çok korkuyorum aynı risk sezaryende de varmış zaten benim için geceleri uyuyamaz oldum endişeden korkudan ama yine de planlı sezaryen daha az riskliymiş müdahale açısından doktorla bu konuyu yarın konuşacağım sezaryen olup hemen ayaklanan var mı çünkü beni bakacak biri de yok eşim ve ben sadece