Arkadaşlar acil yardımınıza ihtiyacım var…Bebeğim 3 aylık olacak 10 gün sonra..Demem şu ki,bebeğim4,5gundur memeyi çekmiyor,sütun önünde verdiğim gibi ağlama krizine giriyor başını geriye doğru itiyor.Uzanarak veriyorum almıyor,ayağa kalkiyorum almıyor,müzik açıyorum dikkatini dağıtmaya çalışıyorum olmuyor…Aranızda benim gibi yaşayan var mı lütfen yardım..Ha birde şu da var mamayı çok güzel içiyor ama süt malesef içmiyor.sadece gece uykusundan uyanınca içer tekrardan uyur..