dgltkn Kızlar 5 ay 18 günlük bebeğim Yenidoğan gibi 1.5 2 saatte bi emmek için uyanıyor 15-20dk memede kalıyor ve benim uyku dağılıyor uykum kaçıyor gece hiç uykumu alamıyorum sersem gibi geziyorum sanırım birdaha hiç eskisi gibi uyuyamayacağım 😭😭😭
Birhaziranhikayesi dgltkn 25 aylık bebeğim, bir ay önce memeyi bıraktırdım ve şükür artık kesintisiz uyuyoruz. Daha yolun başındasınız ama zaman çok hızlı geçecek bir bakmışsınız emzirme dönemi sona ermiş tüm zorluklar geride kalmış
somurtkansirin dgltkn 14 aylık olmak üzereyiz ve hala aynıyız maalesef seni motive edemicem bu konuda 😀
dgltkn kalkbircaykoy Valide-Ayse-Hafsa-Sultan forumgurmesi somurtkansirin oylesinebiri__ atlas3_6 pembeayakkabilikiz hellobeybi lAmMelodi Ay inşallah kızlar 🥹♥️♥️
forumgurmesi Benim kızım 2 yaşına kadar 2 3 saatte bir uyandı. 5 ay cok erken bir süre.. Biraz daha sabır..
atlas3_6 dgltkn ooo ooo daha dur seni ne günler bekliyor 2 yaş sendromu diş çıkarma bunları da gör ondan sonra uykuyu özledim de 🤣
pembeayakkabilikiz dgltkn bı seneye yakındır kesıntısız uyumaya başlamıştım oh be dünyalar varmış derken hop tekrar hamıle kaldım sımdı sil bastan uykusuz gecelere 😃 uyuyabıldıgım kadar uyumaya çalışıyorum bende doğuma kadar 😃
hellobeybi dgltkn ilk kesintisiz uykumu 18. ayda uyudum. yani yaklaşık 1.5 ay oldu. hiç uyuyamayacağım sanıyordum ama uyuyorum artık. sabredin…