Ayy ayy o kadar yoğunum ki.Gece 10dan beri sular kesikti.Sabah 11de geldi.Hemen çamaşır attım,temizliğimi hallettim.Yemek olarak dünden 1 tabak kadar sarmam var.Bide Tom ve Jerry bageti varmış biliyorsunuzdur oğlum ondan istiyor.Eşim gece nöbete gitmişti.Sabah geldi.Direk uykuya geçti.Kalkınca kahvaltı yapmadan yemek yiyemez.Napacam bilmiyorum.Daha çamaşır serip,oğlumu uyutmam lazım.