Deletedmom_879 oğlum 6 yaşında, 4 yaşından beri geniz eti büyümesinden çekiyorduk, horlama, ağzı açık uyuma artık uyku apnesine döndü, nefes alamıyordu ve biz kesin ameliyat olma niyetiyle gittik hastaneye. Sigortadan cevap gelene kadar bir de udi hindi yağı deneyeyim ne kaybederim dedim, ameliyat basit deseler de söz konusu evlat olunca insan korkuyor bilirsiniz. Misvak hatun sayfasından aldım, sabah akşam birer çay kaşığı ve burun damlası önermişti. Ben fazla gelir diye korktuğum için 1 hafta sabah akşam yarım çay kaşığı kadar içirdim ve 1 haftada bile horlaması ağzı açık uyuması kesildi diyebilirim. Sonra 10 gün daha kullandım, ateşli bi hastalık süreci de geçirdik ona rağmen horlaması olmadı, hastalığı da uzun sürmedi ve çok halsiz düşmeden atlattık çok şükür. Allah şifaya vesile olandan razı olsun. Şimdi fırsat bulunca hastaneye gidip hem geniz eti hem karaciğer değerlerini kontrol ettirmek istiyorum, bitkisel ilaçlar enzimleri yükseltebiliyormuş. Yine de aralıklarla kullanırım. Çok geçmiş olsun.