Oğlum 28 aylık. 2 aydır bezden kurtarmaya çalışıyorum. Asla çişini kakasını söylemiyor.
Yerden kaka toplamaktan kafayı yiyeceğim.
En sonunda dün pes ettim ve bez bağladım. En azından kafam rahat.
Ben elendim arkadaşlar 🤣 seneye yaza bakacağım artık. Size iyi şanslar diliyorum ve bolca sabır