Sabah bebeğimin koltuk altı ateşi 37,7 çıktı. Alnından ise 37,9-38,5 arası çıkıyordu çok korktum panikledim. Ilık duş aldırdım, soğuk havlu koydum alnına falan ve parol şurup verdim bir çay kaşığı eşimin zoruyla şuan iyi ateşi genel durumu da iyi iştahı falan bu ateşmiydi yoksa çocuk sıcakladığı için mi oldu ki böyle elim ayağıma dolandı şurup vermesemiydim ki
Bebeğim beş ay üç günlük