Miraay Folbiolden bence doktor özellikle vermediği sürece uzak durmak lazım. Normal folik asitlerden 10 kat yüksek dozaja sahip olduğu için otizme sebebiyet verebilirmiş. Böyle bilimsel bir çalışma da var. Bir doktordan dinlemiştim youtube da bulursam atarım. Doktoruma sorduğumda Folbiol 5 mg çok yüksek sen 400 mcg (10 kat düşük dozajlı) herhangi bir folik asit al dedi. Ben şuan o yüzden Folidoce 400 mcg alıyorum mesela. Ama herhangi bir 400 mcg lık folik asit alabilirsin. 5 mg lık Folbioller aslında sadece daha önce engelli bebek doğurmuş veya şeker hastalığı olan annelere veriliyormuş.