4.5 yaş kızım var büyütene kadar anam ağladı. Ben tek cocuğum diyor gayette mutlu. Çocuk falan düşünme bacım. Belli bi yaştan sonra herşey zorlaşıyor emin ol. Şuan Tek amacın onun geleceği olsun. İşe gir calış, hem kendine hemde çocuğuna ilerde faydan olsun, birikim yap 😊🙏 çocuk büyütmek bu devirde her anlamda zorlaştı