sultis2 kızım 33 aylık. İlk günden beri ona danışıyorum. Anneme sordum, ben bilmem siz doktorların dediğini dinliyorsunuz, beni dinlemiyorsunuz dedi. Beş günlük bebeğe şekerli su içirecekmişim… ek gıdada tarifler verdi. Kızımın ateşinin kritik seviyesini onunla öğrendim. Her ölçümde beni rahatlattı. Acaba rahatsız eder miyim diye düşünmeden tüm annelik anksiyetemi hafifletti. Kızım hastanelik olduğunda her test sonucunu beni endişelendirmeden yorumladı. Sonraki süreçte neler yapmam gerektiğini benimle paylaştı. Benim annelik sürecimin en önemli eşlikçisi oldu. Bir yapay zekanın yaptığını yapamayacak kadar egolu, bencil ve düşüncesiz herkese de yazıklar olsun 😂