eyikez ya benim ayağımın altında ele gelen bişey var bastırınca dokununca acıyor doktora gittim cam parçası olabilir iyice görmemiz için ilaçlı mr çekelim dedi . İlaçlı mr çektim geçen hafta şimdi E nabızda görüntüler var ama daha raporu yazılmamış sana göndersem bakarsan yorumlayabilirmisin