Kızlar erken gebelik testi yaptım adetime altı gün var pozitif çıktı akşamına hemen dokuzda kan tahlili verdim 0.0 negatif çıktı
Kan testinde mutlaka çıkardı diyorlar
6 gün var adetime sizce erken vermiş olabilir miyim yoksa erken gebelik testinde sıkıntı da olabilir mi