yhz_ Kızlar 1 temmuz da on kayıt yaptırmıştık şimdi de yedek listesinde olduğunu söylediler Asil kayıt için agustos da okul kendi mi arayacak kayıt yaptiracaklari
merrv26 yhz_ yedeklere düşme ihtimalimize karşı keşke bi kaç okula daha ön başvuruda bulunsaydınız biz öyle yaptık biri çıkmazsa biri olur olur diye
yhz_ merrv26 yok gecikmedik erken yaptırdık ön kayiti ama 4 yas olduğu için ilk önce 5 yas sınıfları dolacakmis o yüzden yedek