Ben diyet açmaya başladım, fırında kek yaptım 3-4 gün yedim bu sürede hiçbir belirti görmedim. Dün yemedim artık. Bugün bezinde kan vardı yine. Acaba kekten midir. Bi de dün karadut özü verdim, arkasında süt ürünleri ile aynı yerden geçiyo gibi bi ibare vardı ondan olabilir mi. Kafam karıştı ya kekten olsa önceki günler de olmaz mıydı