ronnie Kraft denver modelini aldık markaya güvendik o kadar bebeğim daha 3 aylık öyle gıcırdıyor ki sanki eski demir beşik gece tam uykunun ortasında öyle ses çıkarıyo ki çocukta uyku kalmıyo bu markada bu sorunu yaşayan var mı ne yapabilirim
bestbaby2025 ronnie internette numaralari var bizimde yan tarafi hafif sokuldu gonderin yapalim dediler ama yerine muadil besigim yok yollayamiyorum icine yatak almam lazim sungeri cok dandik ama o olculerde yatakta yok
ronnie bestbaby2025 ne saçma ya beşiğe alışmış çocuğu neye yatırmamızı bekliyolar acaba 1 aya anca yenisini gönderirler zaten o da bizi haklı bulurlarsa
bestbaby2025 ronnie bosuna markaya guvenip almamak lazim en pahali marka birde ama insani anca magdur ederler