kevsersanlii imran0907 suyu sevince kendi oturup oyuncaklarla oynarken yapıyor banyoyu 6 ayında daha rahat oluyor oturabiliyor
ysmnbdj imran0907 benim bebeğimde alerjiden dolayı sürekli tekrarlayan konağı var ve tatlı badem yağı çok iyi geldi banyo öncesi sürüp bekletiyorum sonrasında tarakla yariyorum anında cikiyolar